Emile Roemer komt naar Schijndel.

7 november 2016

Emile Roemer komt naar Schijndel.

Foto: SP

Aanstaande zaterdag 12 november komt SP leider Emile Roemer naar Schijndel.  Roemer brengt een bezoek aan de Bloemenwijk en is aanwezig op de zaterdagmarkt.

• Tussen  13.00 en 13. 45 gaat Emile in gesprek met oa  de Stichting de Bloemenwijk op locatie aan de Papaverstraat in Schijndel (Boschweg NO.)  De stichting Bloemenwijk bestaat uit een enthousiaste club mensen die zich inzetten voor een nieuwe accommodatie in de wijk uitgebreid met een woonservice punt. De huidige voormalige basisschool voldoet niet meer. Een nieuw wijkgebouw is nodig om alle verenigingen in de wijk onderdak te kunnen geven. Met een woonservice punt erbij, waar bewoners terecht kunnen voor vragen en deskundige hulp op het gebied van zorg, sociale contacten. Kortom het versteken van de sociale cohesie in de wijk.
  • Van 14.00 uur tot 15.00 is Emile te gast bij de kraam van SP Meierijstad op de zaterdagmarkt in Schijndel. Naast dat hij de SP leden een “hart onder hun riem wil steken” in hun campagnestrijd, staat Emile open voor het beantwoorden van vragen vanuit de bevolking.
U bent alle van harte welkom

Twee jaar geleden was Emile Roemer ook al te gast in Schijndel. Hierbij gaf Emile Roemer een stemadvies.