Bezoek Paulus Jansen aan de Oranjewijk

25 februari 2010

Bezoek Paulus Jansen aan de Oranjewijk

Woensdagmorgen 24 februari bezocht Paul Jansen, 2e kamerlid van de SP, samen met 2 leden van Provinciale Staten van Brabant de Oranjewijk.
Bezoek Paulus jansen aan de Oranjewijk

Anita Oerlemans leidde samen met Wiely Strutjens van de vereniging Behoud Oranjewijk het gezelschap rond, Paulus Jansen had graag ook nog met Woonbelang en de BCO (de door Woonbelang ingesteld bewonercommissie) gepraat, maar dit ging niet door, De BCO was namelijk de avond tevoren uiteengevallen als gevolg van onderlinge onenigheid, en Woonbelang zag dit als aanleiding om de groep niet in het informatiecentrum aan de Beatrixsingel te kunnen omvangen. Daarom is het gezelschap maar naar het kantoor van Woonbelang gestapt aan de Iepenlaan. Daar bleek directeur Stas in een belangrijke vergadering te zitten, maar na aandringen van Paulus Jansen had de heer Stas toch nog even tijd om de volksvertegenwoordigers te woord te staan. Er ligt nu een afspraak van de heer Stas met de gemeente, Paulus Jansen en bewoners uit de wijk.
Hieronder ziet U het live verslag van het Brabants Dagblad.