Goede warmtevoorziening Ketelven

6 mei 2014

Goede warmtevoorziening Ketelven

Het bewonerscomité Mergelven-Ketelven is tevreden over de selectie van een nieuwe beheerder van de warmtevoorziening voor de appartementen in de wijk. Na lang onderhandelen is er een contract gekomen waar de bewoners hun handtekening onder konden zetten.

De ellende met Ecomaat kan nu afgesloten worden. De nieuwe beheerder Eteck blijkt een betrouwbare en deskundige partner voor Area, waarbij er perspectief is voor een goede warmtelevering.

Eindelijk heeft het bewonerscomité na jarenlange strijd een groot succes behaald en haar doel bereikt. Mary Otjens, de drijvende kracht van comité kan nu eindelijk gerust ademhalen. Mary: “We hebben hier aangetoond dat een strijd voor de goede zaak niet hopeloos is. We hebben tegen Woonbelang gevochten, die vervangen werd door Area, wat een vooruitgang was. Dankzij de continue druk die we uigeoefend hebben is de wanpresterende oude leverancier Ecomaat aan de kant gezet en krijgen we een goede leverancier.”