"de hartelijke groeten terug"

1 juli 2020

"de hartelijke groeten terug"

Vandaag, 1 juli, zijn de huren verhoogd. Tienduizenden huurders én de Eerste Kamer wilden dat voorkomen, maar verantwoordelijk minister Ollongren weigert nog steeds te luisteren. Sterker nog: toen afgelopen vrijdag honderden huurders op haar wachtten om in gesprek te gaan, vertikte ze dat. Ze gaf hen "de hartelijke groeten" door en maakte zich snel uit de voeten.

Als je land bestuurt, zou je de mensen die met je regels te maken hebben serieus moeten nemen. Minister Ollongren verhoogt wel de huren, maar weigert huurders te woord te staan! Dat is een dikke middelvinger naar alle huurders en naar de democratie. Vandaag gaven huurders haar dan ook geen hartelijke groeten terug, maar haar eigen middelvinger.

Gouden middelvinger voor Minister Ollongren

Wij gaan door! We zijn al met meer dan 20.000 huurders en we moeten winnen. Om dat voor elkaar te krijgen en huurverhoging alsnog van tafel te krijgen, moeten we groeien. Deel deze website met zoveel mogelijk buren, vrienden en familie en zorg dat ook zij zich bij onze beweging aansluiten.

zie...https://meierijstad.sp.nl/nieuws/2020/06/wanneer-stopt-het