Doe ook mee met onze campagne!

19 december 2020

Doe ook mee met onze campagne!

Foto: SP

De SP heeft een bijzondere geschiedenis met campagnevoeren. Heel vernieuwend waren de gepersonialiseerde filmpjes die mensen aan elkaar doorstuurden. Maar als je mensen vraagt zich wat ze herinneren van SP-campagnes, hoor je vaak: het tomaatsponsje! Wie in de afgelopen jaren op straat heeft gestaan voor de SP, weet dat de handige keukenhulpjes-met-campagne-boodschap soms bijna uit je handen worden gegrist. Het is niet zo gek dat de tomatenspons zo bekend is: het past bij het soort campagne voeren waar de SP het best in is: op straat, dicht bij de mensen- en daar het gesprek aangaan.

Maar hoe moet dat nou in deze coronatijd? Afstandhouden is niet dichtbij. Moeten we dan maar met tomaatsponsjes gooien? Dat was misschien leuk, toen het SP-logo nog een vliegende tomaat was.  Maar de SP zal de SP, niet zijn, als ze met creatieve alternatieven komen.  Waarbij u ook zelf aan mee kunt doen. bijvoorbeeld:

Doe ook mee met onze campagne

Meld jouw balkon, gevel, voortuin of weiland aan op

SP.NL/SPANDOEK