'oude' Hoevenbraak behouden!!!!!!!

19 april 2017

'oude' Hoevenbraak behouden!!!!!!!

Foto: SP

Het lijkt erop dat de 'oude ' Hoevenbraak behouden blijft. In de begroting van Huis en Erf is voor dit jaar een flink bedrag opgenomen om de 'oude 'Hoevenbraak te RENOVEREN. De tijdelijke directeur-bestuurder (interim) bevestigde dat hij wil dat de wijk opgeknapt wordt. Heel goed nieuws voor de bewoners. Een grote meerderheid van de bewoners willen geen sloop van de wijk, opknappen ja en als het kan zeker betere isolatie van de woningen. Bewonersacties die samen met steun van de SP gevoerd zijn krijgen een resultaat.

Dit werd vastgesteld tijdens een algemene ledenvergadering van Huis en Erf en Wovesto gezamenlijk. Het onderwerp van de vergadering was duidelijk te krijgen of de leden van de twee verenigingen willen fuseren, tot 1 bouwvereniging. Dat werd nog niet helemaal duidelijk omdat nog niet alle leden dezelfde mening hebben. Daarover later meer. De Raad van Toezicht zal nu nog haar fiat moeten geven voor de renovatie.